تاریخ: 09 فروردين 1403 - 18 رمضان 1445 - 2024 March 28
کد خبر: 102
تاریخ انتشار: 19 بهمن 1399 - 11:10:38
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
فرهاد ابراهیم پور
من که خود امروز در سالروز درگذشت پدرم بسر می برم با شنیدن خبر درگذشت علی واقعا متاسف شدم او رفیق پدرم بود و همراه با دیگر رانندگانی که سر فلکه اوز ماشین دار بودند از سالهایی که انجا دکه مطبوعاتی بود و نیر محل فروش بلیط اتوبوس فعالانه در خدمت مردم و حتی رهگذران انجا بود .
 


امروز تمام مردم شهر درسوگ او هستند او مردمی تر از این بود که در قاب تعارفات معمول بنشیند و هیچ گاه هم بدنبال فخر فروشی یا خودنمایی و خودستایی نبود. ادمی فعال و دلسوز بود و فرقی نمی کرد که کجا کار میکند . انساندوست بود و وطیفه شناس در زمانی که ادم های خوب اندک یافت می شوند اینچنین ادمی ارج می یابد و اگر امروز می بینیم در تمام رسانه های محلی از او و کارهای نیک او یاد می شود و در دنیای مجازی و گروه های مختلف عکس و نشانی از او هست و دوستان دور و نزدیک با خاطرات خود از او  یاد می کنند نشان از این است که مردمی بودن احتیاج به مدرک و مقام ندارد میشود در دکه ای مطبوعاتی خالصانه و صادقانه برای مردم و روشنگری کار کرد و من از این لحاظ اورا نیکو کار فعال مطبوعاتی اوز می دانم مگر نه اینکه کار خیر برای توسعه و کمک به دیگران است او فعال بود و در امر رساندن مطبوعات بدست مردم شب و روز نمی شناخت .
عزیزان زیادی امروز در باره علی عالی زاده نوشته اند که لازم به تکرار ان نمی بینم اما تلخی دوری انرا نمی توان از یاد برد و راهی نداریم جز اینکه یاد و خاطره چنین عزیزانی که بی منت برای مردم کار کرده اند گرامی داریم .
همین جا به اهالی مطبوعات به خانواده ایشان و دوستان و اشنایان او تسلیت عرض مینمائیم و خودرا در غم انها شریک می دانیم
 

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
کد امنیتی:   
مجله خبری فیشور
اب و هوای  اوز
اوز امروز
عصر ایران
رقص گل
پایگاه خبری صحبت نیوز