تاریخ: 29 اسفند 1402 - 09 رمضان 1445 - 2024 March 19
کد خبر: 139
تاریخ انتشار: 13 ارديبهشت 1400 - 09:08:24
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
همراه با خبر در رسانه ها /فرهاد ابراهیم پور
دو خبر مهم طی چند روزگذشته در راس خبرهای اوز بود و مردم نسبت به ان در محافل مختلف گفتگو کردند خبر اول رد صلاحیت 6 نفر از کاندیداهای ثبت نام شده برای شورای اسلامی شهر اوز بود که با وجود تعداد کم ثبت نام کننده در این دوره باقی مانده ها به عدد 8 نفر رسید کاندیداهایی کمتر شناخته شده که بعضی از انها چندان سابقه مدیریتی نداشته و انچنان بین مردم شناخته شده نیستند و به غیر از تعدادی معدود بقیه انها برای حضور مردم پای صندوق رای گیری برای انتخابات جز اولین ها هستند . انتظار این بود که هئیت اجرایی و نظارت در رد صلاحیت ها به خواسته مردم و حضور انها نیز توجه می کرد اینکه چه کسانی و افرادی در رد صلاحیت این 6 نفر نقش داشته اند و ایا با دلایل قانع کننده و مستند به چنین ردی رای داده اند باید از خود انها و نیز افراد رد صلاحیت شده پرسید اما رد صلاحیت شده ها نیز فرصت داشتند که اعتراض خود را مکتوب و به تصمیم گیرندگان بفرستند که هنوز بارقه ای از امید هست که افراد رد صلاحیت شده باز گردند .  در دوره های مختلف انتخابات شورای شهر اوز هیچ گاه افراد باقی مانده این اندازه نبوده است و این در شرایطی است که اولین دوره می باشد که این انتخابات بعد از شهرستان شدن اوز اتفاق می افتد و انتظار بود با افراد بیشتری این رقابت پیش برود . و این رقابت را معنی دار کند . 
 
دو مین خبر که باید از ان بعنوان خبر خوب یاد کرد واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در شهر اوز است 

که با حضور مهندس علیپور فرماندار اوز، دکتر رضایی رئیس شبکه شهرستان و مسئولین شبکه بهداشت و درمان واکسیناسیون کووید ۱۹روز ۱۲ اردیبهشت به طور رسمی آغاز  شد.

واکسیناسیون این افراد و گروه سنی می تواند مایه امید در بسیاری از سالمندان ما ایجاد کند. اینکه سالمندان ما و پدر بزرگ ها و مادربزرگ ها با زدن واکسن زین پس دغدغه کمتری و نگرانی کمتری داشته باشند خیلی اهمیت دارد چرا که فرزندان و خانواده های انها نیز بار استرس و اظطراب کمتری خواهند داشت . و امیدواریم این واکسیناسیون صرفا برای افراد اوزی نباشد و همه شهرواندان اوزی و  اقشار مختلف  در این سن تحت پوشش قرار بدهد .
 
نکته ای که باید به همه عزیزان یاد اور شد و جای تاسف دارد تبلیغ افراد نااگاه و گاه خود خانواده هاست که مانع این واکسیناسیون می شوند اینکه زدن واکسن در بسیاری از نقاط دنیا حساسیت های خفیفی ایجاد می کند نباید مانع از دسترسی سالمندان ما به تزریق واکسن شود . تعداد افرادی که در اوز بر اثر ویروس کرونا فوت نموده اند بیشتر افراد سن و سال دار بوده اند و جا دارد که خانواده ها و خود سالمندان به این امر واقف گردند و جامعه و نهادهای بهداشت مشوق واکسیناسیون باشند هر چند اجباری در کار نیست اما همیشه گفته اند پیشگیری خیلی بهتر از درمان است . 



 

بدون نام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
| 13 ارديبهشت 1400 | 14:08:51

خب طرف پرونده زمین خواری باز وثابت شده داره چطوری این فرد میتونه فرددارای صلاحیت برای کاندیدای شورا شهر باشه.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
کد امنیتی:   
مجله خبری فیشور
اب و هوای  اوز
اوز امروز
عصر ایران
رقص گل
پایگاه خبری صحبت نیوز