تاریخ: 10 فروردين 1403 - 19 رمضان 1445 - 2024 March 29
کد خبر: 167
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1400 - 11:24:13
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
اخرین خبرهای انتخاباتی شهر اوز
امروز آخرین روز تبلیغات کاندیداهای ششمین دوره شورای اسلامی شهر اوز است .
این چند روز فضای شهر اوز جنب و جوش بیشتری داشت و مردم بین ستادهای مختلف که در خیابان ملت و زمین پیما بود در رفت و آمد بودند پوستر و بنر در تمام سطح شهر جلوه دیگری به خیابانهای شهرمان داده است . 
گروه های مختلف با سلایق  گوناگون در بازدیدهای مردمی درگفتگو با نامزدها حضور پیدا می کردند و نامزدها نیز با ایراد سخنرانی به ارائه برنامه خود می پرداختند . 
در این رفت و آمدها و مراسم ها به سوالات حاضرین نیز پاسخ می دادند و فرصتی بود تا هم نامزدهای این دوره با مشکلات مردم بیشتر آشنا شوند و هم مردم توانایی نامزدها را بسنجند. 
این داد و ستد فکری میتواند ثمر بخش باشد.
خوشبختانه تا این لحظه فضای انتخاباتی خوبی در شهر اوز بوده است هر چند افرادی نیز با طرح ایراداتی در  فضا مجازی سعی کردند نظرات زیرکانه ای مطرح کنند اما درسطح فضای عمومی شهر و ستادها خوب و گرم بود و از مردم پذیرایی می شد .دیروز دردو ستاد کاندیداها ابتکار جالبی بخرج داده بودند و جمعی از علاقمندان به فوتبال و تیم ملی کشورمان شاهد مسابقه ایران و عراق بودند.که خوشبختانه با پیروزی و صعود تیم ملی همراه بود  
چقدر خوب است که این مدارا و همراهی، همیشگی باشد و اتحاد و اتفاق  در شهرستان نوپای اوز بیش از پیش گسترش یابد .
جمعه روز رای گیری است حضور مردم برای انتخاب افرادی اصلح و توانمند و با تجربه و با کفایت و مردمی ضروری است شهرستان اوز نوپا است حضور مردم و دخالت در سرنوشت شهرشان اهمیت بیشتری بیش از پیش پیدا کرده است.
معمولا رای گیری از صبح ساعت 8 شروع و تا 6عصرادامه دارد که امکان تمدید هم معمولا داشته است 
 



 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
کد امنیتی:   
مجله خبری فیشور
اب و هوای  اوز
اوز امروز
عصر ایران
رقص گل
پایگاه خبری صحبت نیوز