تاریخ: 10 فروردين 1403 - 19 رمضان 1445 - 2024 March 29
کد خبر: 207
تاریخ انتشار: 3 شهريور 1400 - 10:16:04
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
شفافیت
ستاره اوز / هر نهاد و ارگانی چه دولتی چه غیر دولتی بر اساس کارهای او و عملکردی که داشته است سنجیده می شود و یکی از راه های سنجش ارائه گزارش به مردم است. مطمئنا هر ارگانی و نهادی که کار می کند مختصات و ریز کارهایی که انجام داده است در دست دارد و می تواند بدون غلو  جزئیات کاری که کرده است برای مردم بیان کند و در گزارشی در رسانه ها منتشر کند . انجمن خیریه اوز فراز و فرودهای زیادی داشته است و توانسته هنوز با همه مشکلاتی که هست به حیات خود ادامه دهد و منشا کارهای خیر برای مردم شهرمان باشد . اینکه در هر نهادی انهم نهاد غیر دولتی ضعف و انتقاداتی وجود داشته باشد برکسی پوشیده نیست اما در نظر سنجی باید بر کارهای بیشتر مفید و ارزشمند انان تکیه شود و اگر انتقادی هم هست اول به درستی از خود اعضای ان پرسیده شود . 
طی چند ماه گذشته از انجمن خیریه اوز مرتب گزارش های ماهانه از فعالیتش در شهرمان داشته ایم که امید است به همه نهادها بیشتر تسری یاید. گزارش زیر از عملکرد انجمن خیریه اوز در ماه گذشته مردادماه 1400 است که سایت اوز امروز منتشر کرده است با هم می خوانیم ./
 
لازم به ذکر است  خیریه سلمان فارسی اوز در 17/10/1390 تاسیس شده است و دارای مجوز رسمی می باشد 
 

گزارش عملکرد انجمن خیریه سلمان فارسی اوز در مرداد ماه

 
 

افتتاح و کلنگ زنی ۱۸ پروژه در هفته دولت در شهرستان اوز

علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز ضمن تبریک هفته دولت از افتتاح و کلنگ زنی ۱۸ پروژه در شهرستان اوز به مناسبت هفته دولت خبر داد.......

گفتنی است در هفته دولت سالجاری تعداد ۱۸ پروژه در سطح شهرستان با اعتباری به مبلغ ۱۸۶/۳۴۴/۰۰۰/۰۰۰ ریال کلنگ زنی، و یا به بهره برداری می رسد که در این آیین تعداد ۲ پروژه به ارزش ۱۳۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال کلنگ زنی، و ۱۶ پروژه به ارزش ۵۶/۳۴۴/۰۰۰/۰۰۰ افتتاح می گردد.

افتتاح ۱۶ پروژه در هفته دولت در گراش

هفت‌برکه: گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی، ۷ طرح مخابراتی، افتتاح هواشناسی و افتتاح چند طرح بخش خصوصی، مهم‌ترین پروژه‌های هفته دولت در سال ۱۴۰۰ در شهرستان گراش است. ....
به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش، فرماندار گراش در آغاز هفته دولت گفت: ۱۶ پروژه در هفته دولت با اعتباری افزون بر ۶۳ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح می شود.
 

افتتاح و آغاز ساخت ۷۱ طرح عمرانی در لارستان

جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان چهارشنبه سوم شهریور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، به خبرنگاران گفت: از کل ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار طرح‌های مورد اشاره سهم دولت ۱۶۰۰ میلیارد ریال، سهم خیرین ۱۳۰ میلیارد ریال و سهم بخش خصوصی ۲۵۰  میلیارد ریال است.
 
تفاوت در میزان اعتبار طرح ها در سه شهرستان اوز و گراش و لار قابل توجه است ایا اعتبار دولتی در شهرستان اوز کم است؟ یا بخش خیرین و خصوصی شهرستان اوز در طرح ها مشارکت کمی داشته اند ؟
 



 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
کد امنیتی:   
مجله خبری فیشور
اب و هوای  اوز
اوز امروز
عصر ایران
رقص گل
پایگاه خبری صحبت نیوز