تاریخ: 10 فروردين 1403 - 19 رمضان 1445 - 2024 March 29
کد خبر: 263
تاریخ انتشار: 24 بهمن 1400 - 01:33:13
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
فرماندار جدید شهرستان اوز منصوب شد
هیچ مقامی تا ابد ماندگار نیست عده ای زود می آیند و خیلی زود می روند و عده ای هم کمی دیرتر می روند و آنهایی که اصرار دارند زیاد از حد بمانند، روزگار؛ بخت از آنان می رباید و نه در دل مردم می مانند نه در دل صاحب منصبان .
 
آقای محمدی دومین فرماندار شهرستان نوپای اوز هستند، شهرستانی که توان و امکان توسعه و پیشرفت دارد و مردم آن آرزو دارند در مسئولیت فردی لایق این توسعه سرعت یابد و گام های اساسی در این جهت برداشته شود .
 


مردم شهرستان خواسته های متعدد دارند، از امنیت شهر و دیار گرفته تا توجه به امور آموزش،  تولید،  اشتغال و مسکن و تکمیل ادارات و چندین خواسته اساسی دیگر .
 
در زمان فرمانداری آقای علیپور اداراتی بنا به ضرورت شهرستان شدن پای گرفتند و تلاش هایی صورت گرفت تا این ادارت شروع بکار نمایند اما ادارات مهم دیگری نیز باقیست که مردم انتظار دارند این خواسته های مهم زودتر تحقق یابند .
 
جناب فرماندار؛  از آنجا که هر مدیر برآمده ای و تازه رسیده ای هنوز بر کرسی ننشسته ، عده ای به تملق و مجیز او می پردازند این هشدار اخلاق پسند بر هر مدیر مردمی واجب و لازم  هست که مراقب اطراف خود باشند تا به تملق اغشته نگردند .  مطمئنا شما  آگاه هستند که تکیه بر این افراد تکیه بر دیوار فرو ریخته است .
دیگر اینکه برای با مردم بودن لازمه اش گوش دادن به حرف و خواسته مردم و تدبیر برای خواسته های آنان است فرمانداری اگر محل رفت و آمد افراد خاصی شد مردم از آن دور می شوند چرا که میدانید   نیت خاص دارند.
 
 برای قضاوت کردن خوب و بد راجع به هرکسی که  تازه رسیده  زود و غیر عادلانه است،  باید منتظر کار و فعالیت و تعامل ایشان با مردم و نهادها بود .
 
 آقای محمدی سوابق کاری ۱۱ ساله فعالیت در عرصه های مختلف دارند و نشان از این دارد که ایشان صرفا فردی سیاسی یا امنیتی نیستند و در بیشتر موارد کار و فعالیت اجرایی و هماهنگی داشته اند .امید است که در امر توسعه و پیشرفت شهرستان اوز  از این ظرفیت و از این پشتوانه کاری بهره مند ‌شویم .
 
انتصاب ایشان و ورودش به فرمانداری شهرستان اوز خیر مقدم میگوییم و برایشان در راه توسعه و پیشرفت شهرستان اوز آرزوی توفیق داریم.
 
 سایت ستاره اوز . فرهاد ابراهیم پور ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
 
برای دیدن بهتر بیوگرافی فرماندار روی عکس کلیک کنید 
 

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
کد امنیتی:   
مجله خبری فیشور
اب و هوای  اوز
اوز امروز
عصر ایران
رقص گل
پایگاه خبری صحبت نیوز