تاریخ: 01 ارديبهشت 1403 - 11 شوال 1445 - 2024 April 20
کد خبر: 43
تاریخ انتشار: 20 آذر 1399 - 09:25:34
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
دیدار نماینده چهار شهرستان اوز و گراش و لار و خنج با اصحاب رسانه در جویم
هفت‌برکه: در اولین نشست خبری نماینده مردم جنوب فارس، مهندس حسین‌زاده و مسئولان دفاتر پنج‌گانه‌اش گزارش مفصلی از عملکرد شش‌ماهه را ارائه دادند.
حسین‌زاده، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، هجدهم آذرماه ۹۹، بعد از حدود ۱۰۰ دقیقه صحبت پنج مسئول دفترش در تهران و شهرستان‌ها، به سخن گفتن با حاضران در سالن شهرداری جویم ایستاد. گزارش عملکرد مسئولان دفاتر در خبری دیگری در هفت‌برکه منعکس شده است 


 

حسین‌زاده: سه وعده‌ی انتخاباتی‌ام را عملی کرده‌ام

مهندس حسین‌زاده در ابتدای سخنانش گفت: «من افتخار می‌کنم که برای اولین بار در تاریخ انتخابات لارستان بزرگ به عنوان یک جوان انتخاب شده‌ام و این وظیفه من را سنگین می‌کند. امیدواریم بتوانیم قدمی در این وضعیت سخت معیشتی برای مردم منطقه برداریم.»

حسین‌زاده در ادامه گفت: «من سه وعده داده‌ام که در همین شش‌ماهه عملی کرده‌ام. اولین کار این است که دو واحد آپارتمان با هزینه شخصی برای کارگروه‌ها و کسانی که برای پیگیری مسائل حوزه انتخابیه به تهران سفر می‌کنند در نظر گرفته‌ایم. دومین وعده‌ام این بود که در شش‌ ماه اول، بیست نفر جذب شوند، که این کار در سه ماه انجام شد. و سومین وعده، آوردن یک طرح ملی به حوزه انتخابیه بود. با توجه به تخصص خودم، مساله افت فشار را می‌دیدم و ایستگاه تقویت فشار را پیگیری کردیم. مگاپروژه خنج با مبلغی بالغ بر ۱۳۵ میلیون یورو با رایزنی بسیار زیاد انجام شد که البته با توجه به وضعیت کرونا عقب افتاده ولی در آینده نزدیک کلنگ‌زنی خواهد شد و حداقل ۳۰۰ نفر مستقیم و حدود ۷۰۰ نفر غیر مستقیم به کار گرفته خواهد شد.»

 

وضعیت اشتغال این منطقه زیبنده نیست

مهندس حسین‌زاده در مورد اشتغال‌زایی گفت: «خیلی راحت درد دل کنیم: منطقه ما از لحاظ اشتغال‌زایی عقب افتاده است. حوزه انتخابیه ما بیش از ۱۹ هزار کیلومتر مربع، یعنی ۱۹ درصد استان فارس و بیش از مساحت ۱۶ استان کشور است. اما ما مرحوم هستیم در زیرساخت‌ها. این زیبنده منطقه جنوب فارس نیست.»

نماینده از تقسیم‌بندی کارها به سه سطح ملی، استانی و منطقه‌ای صحبت کرد و افزود: «در منطقه ابتدا به زیرساخت‌ها توجه کردیم. ما در بحث انرژی بسیار مستعد هستیم و در این راه قدم خواهیم برداشت. در یکی دو ماه آینده حداقل ۷۰ نیرو در یکی از شرکت‌های نفتی در حوزه انتخابیه جذب خواهند شد. ما خط لوله سراسری گاز و نفت را داریم. دو تلمبه‌خانه بزرگ در کورده و فداغ داریم. باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد. پتروشیمی آب‌بر است و آلودگی محیط زیستی دارد و هزینه‌های زیادی دارد، و در نتیجه جایگاهی ندارد. اما در پایین‌دست پتروشیمی کار انجام خواهیم داد. انشالله منطقه انرژی‌بر خنج را به جد پیگیری می‌کنیم. در کنار منطقه ویژه اقتصادی لار و بازارچه مرزی.»

 

پیگیری‌ها در حوزه آب

حسین‌زاده در مورد پیگیری مسائل حوزه آب در منطقه توضیح داد: در حوزه آب، ما خط یک سد سلمان فارسی را داریم که قیر، خنج، اوز، گراش و لارستان در آن قرار دارد. خط دو سد سلمان که ۳۶۸ کیلومتر است، از جهرم و مبارک‌آباد می‌آید به سمن منصورآباد، جویم، بنارویه و بیرم  و بخش صحرای باغ. ما دو ماه پیش جلسه داشتیم و بیش از ۲ هزار میلیارد تومان برآورد کردند. این طرح بسیار خوبی برای تامین آب پایدار است. اما نمی‌توان دست روی دست گذاشت تا این طرح به سرانجام برسد و باید کارهای موقت هم انجام داد. واقعا آب شهر بیرم دل هر کسی را به درد می‌آورد. در جلسه ملی با حضور مسئولین وزارت نیرو و سه استاندار و نمایندگان مجلس، قرار شد طرح مطالعاتی انجام شود. هرچند امیدوارم این کار از طرف شرکت آب منطقه‌ای فارس زودتر انجام شود.»

 

قدم‌های ورزشی و بهداشتی

حسین‌زاده در مورد اقدامات در زمینه ورزش و بهداشت نیز گفت: «موفق شدیم چندین میلیارد تومان از بودجه وزارت نفت جذب کنیم. من هفته‌ای یک بار در وزارت بهداشت پیگیر وضعیت هستم. امیدوارم همینطور که قطب پزشکی در جنوب استان فارس هستیم، این را تقویت کنیم و بحث‌های فوق تخصصی هم تقویت شود.»

نماینده به گزارش عملکرد مسئولان دفتر اشاره کرد و به صورت خلاصه، جمیع اعداد را بازگو کرد: اوز مجموعا ۱۲۰ میلیارد تومان، لار ۱۲۵ میلیارد تومان، گراش حدود ۵۰ میلیارد تومان، و خنج هم فقط یک ایستگاه برق ۳۱ میلیارد تومان از وزارت نفت گرفتیم. جمع اینها حدود ۴۰۰ میلیارد تومان است. و این جدای از ۴ هزار میلیارد تومانی است که در قالب پروژه ملی جذب کرده‌ایم.»

او از تلاش دفاتر و کارگروه‌ها تشکر کرد و افزود: «ما حمایت خوبی نیز از خیرین انجام دادیم و طرح حمایت از خیرین را به مجلس تقدیم کرده‌ام. من آقای نوبخت [مدیر سازمان برنامه و بودجه] هم گفتم که خیر در جایی ۵۰ تا ۶۰ میلیارد هزینه می‌کند، اما شما حاضر نیستید ۵ تا ۱۰ میلیارد برای تکمیل آن هزینه کنید؟ البته از وضعیت اقتصادی همه خبر داریم. کرونا هم عاملی شده برای بدتر شدن این وضعیت. دنیا دارد لطمه می‌بیند و ما مستثنا نیستیم. ما در عین این وضعیت داریم کار انجام می‌دهیم.»

 

باید عسلویه دوم شویم

حسین‌زاده در ادامه صحبتش گفت: «این که در ذهن وزرا و مسئولین است که اینجا پولدار هستند بلای جان ما شده است و ما داریم با چنگ و دندان این بودجه‌ها را می‌گیریم. ولی ما باید هاب انرژی شویم. ما باید عسلویه دوم شویم. چرا نشویم؟ با این همه ظرفیت انرژی و معادن که هست. اما می‌بینیم که زیرساخت‌های ما آماده نیست. اگر ادعای استان شدن داریم، این مولفه‌ها و پیوست‌های خاص خودش را دارد. ننشینیم در فضای مجازی بگوییم ما می‌خواهیم استان شویم. تلاش و کار بکنیم. باید ایده‌های بزرگ در سر داشته باشیم. اما ما هنوز در بحث انتخاباتیم. تا کی؟»

نماینده در انتهای صحبتش نیز به مشورت‌پذیری اشاره کرد و گفت: «کدام نماینده تاکنون چهار دفتر مجهز با رییس و روابط عمومی و منشی راه‌اندازی کرده است؟ کدام نماینده با هزینه در تهران واحد مسکونی اجاره کرده است؟ کدام نماینده چهار فرمانده حوزه انتخابیه را برده است پیش مدیر برنامه و بودجه استان که چانه‌زنی کنند؟ اما برای همه‌ی اینها نیاز به کمک است از طرف شوراها و کارگروه‌های مشورتی که تشکیل داده‌ایم.»

پرسش‌وپاسخ خبرنگاران و نماینده

بعد از صحبت‌های نیم‌ساعته‌ی مهندس حسین‌زاده، نوبت به خبرنگاران رسید تا سوالات خود را از نماینده بپرسند. خبرنگار هفت‌برکه که بعد از چند تن از همکاران نوبت پرسیدن سوال داشت، پیشنهاد کرد جلسه‌ی اختصاصی دیگری برای جواب دادن به سوالات مردم و خبرنگاران در نظر گرفته شود. غفوری گفت: «ما از مخاطبان شبکه‌های اجتماعی هفت‌برکه خواستیم که سوالات خودشان از نماینده را مطرح کنند، و تاکنون حداقل ۸۰ سوال مطرح شده است. به همین خاطر درخواست یک وقت اختصاصی برای پاسخ دادن به این سوالات داریم، یا این که پیشنهاد می‌کنیم خود نماینده و روابط عمومی‌اش، سوالات را در اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی جواب بدهند.»

نماینده در پاسخ به این درخواست گفت: «بقیه سوالات در اینستاگرام را حتما روابط عمومی برای من می‌آورد و پاسخگو خواهم بود و خیلی هم شفاف صحبت می‌کنم.»

 

سوالات هفت‌برکه: پروتکل الحاقی و فرمانداری

دو سوالی که خبرنگار هفت‌برکه مطرح کرد، در دو سطح ملی و شهرستانی بود. سوال اول در مورد طرح مجلس در مورد پروتکل الحاقی بود. او از نماینده پرسید: «با توجه به اینکه خود شما در کمیسیون انرژی هستید و رییس کمیسیون هم از حامیان اصلی این طرح بود، نظر و رای شما درباره این طرح چه بود و چقدر آن را مفید می‌دانید؟ شما در مجلس تشریف نداشتید که به این طرح رای بدهید، درست است؟»

مهندس حسین‌زاده در جواب به این سوال اعلام کرد رای او به این طرح مثبت بوده است: «در مورد لغو پروتکل الحاقی من در مجلس حضور داشتم. فقط در یک مورد در مجلس نبودم و آن هم در بحث اعتبارنامه آقای تاجگردون در مجلس نبودم که به خاطر تغییر برنامه‌ی مجلس این اتفاق افتاد. اما در خصوص این طرح، من حضور داشتم و رای مثب هم دادم. به این دلیل که ما بدعهدی نکردیم. این لغو پروتکل به معنای خروج ما از برجام نیست. وقتی طرف مقابل بدعهدی می‌کند و شما هم تعهداتتان را انجام داده‌اید، ولی انواع تحریم‌ها را هم به ما وارد می‌کنند، و خلاف تعهد عمل می‌کند، ما هم از ماده ۲۶ و ۳۶ برجام استفاده کردیم و آن را لغو کردیم. بنابراین این به نظر من یک کمک است.»

سوال دوم خبرنگار هفت‌برکه درباره وضعیت بلاتکلیف در سطح اول اداری در شهرستان گراش با توجه به نبود شورای شهر و اداره شهرداری و فرمانداری با سرپرست بود. «برنامه شما برای حضور فرماندار چیست؟ آیا سیاست شما ابقای آقای زمانی به عنوان فرماندار است؟ و سوال دیگر این که از آقای فرسوده به عنوان یکی از گزینه‌های سرپرستی فرمانداری اسم برده می‌شد که اتفاقا فردی بومی و در اول صف هم بود، اما با فرماندار شدن ایشان مخالف شد. درباره این موضوع هم اگر توضیح بدهید ممنون می‌شوم.»

مهندس حسین‌زاده در جواب گفت: «این مساله در حال انجام است. انشالله شخصی حضور پیدا خواهد کرد تا هفته‌های آینده. در مراحل اداری است.»

 

پندری: وضعیت ادارات و مسکن

مهدی وفایی‌فرد، خبرنگار سایت پندری، نیز ابتدا به وضعیت بلاتکلیف اداری شهرستان گراش پرداخت و سپس سوالاتی در حوزه مسکن و بحث شفافیت آرای نمایندگان مطرح کرد.

به گزارش کانال پندری، خبرنگار این رسانه پرسید: «علاوه بر فرمانداری و شهرداری، ادارت دیگری مثل جهاد کشاورزی، مخابرات و امور مالیاتی با سرپرست اداره می‌شود. غیر از این، یازده سال بعد از شهرستانی گراش، تعدادی از ادارات ما به صورت نمایندگی فعالیت می‌کنند. هنوز بعضی ادارات در گراش نیز اصلا مستقر نشده‌اند. آیا پیگیری این موارد هم در دستور کار شما بوده؟»

حسین‌زاده در جواب گفت: «در خصوص بحث ادارات گراش این وظیفه فرماندار هست و نماینده در عزل و نصب دخالتی ندارد. [انتصاب رئیس] اداره‌ی جهاد کشاورزی تا یک ماه آینده انجام می‌شود. در خصوص مخابرات با رئیس مخابرات استان صحبت کردیم که قرار است خنج و گراش که به صورت مشترک اداره می‌شود، تفکیک شود. در خصوصی اداره دارایی از طرف آقای زمانی، لار و استان در حال پیگیری است.»

سوال بعدی خبرنگار پندری درباره مسکن بود: «یکی از موضوعاتی که در این ایام درگیر آن هستیم بحث گرانی مسکن است. طرحی که برای مالیات بر عابدی سرمایه و مالیات بر خانه‌های خالی در دستور کار مجلس بود، این موضوع به کجا رسیده است؟ به جز این طرح و طرح ملی مسکن، چه برنامه‌ای برای ارزان شدن زمین و مسکن، خصوصا در گراش دارید؟»

نماینده در جواب گفت: «گرانی مسکن همه جا هست، اما در گراش بدتر است. به دلیل محصور شدن گراش بین کوه سیاه و سرخ، یکی از دلایلی که جاده چک چک را پیگیری می‌کنیم بحث مسکن است. شاید ذهن بعضی‌ها به سمت مسائل سیاسی متمایل شود که این‌گونه نیست. یکی از این مسائل بحث مسکن است. شهر ما نیاز به تنفس دارد. یکی از راه‌های ارزانی مسکن، انبوه‌سازی و بحث بعدی شهرک‌سازی است. مطالعات از قبل شکل گرفته، در اوز و گراش و لار مصوب شده و در حال انجام است.»

و سوال آخر این رسانه درباره شفافیت آرا بود: «بسیاری از نماینده‌ها از جمله شما، در ایام انتخابات بحث شفافیت آرا را مطرح کردید. شما تعهدنامه را امضا کردید، ولی هیج‌کجا مشخص نیست که رأی شما به طرح‌ها و لوایح در مجلس مطرح می‌شود چیست. این طرح به کجا رسیده است؟»

جواب حسین‌زاده چنین بود: «در خصوص شفافیت آرا، طرحی در مجلس می‌گذرانیم که شفافیت را نه فقط در بحث آرا، که در بحث اموال و مسائل مختلف نمایندگان هم گسترش دهیم. بنده به شفافیت اعتقاد دارم و قبل از ورود من تعهدنامه را امضا کردم و انگشت زدم. به خاطر ساختار مانیتورنگ مجلس هست که جایی مشخص نیست. ولی اگر بفرمائید در هر طرح من می‌گویم که چه نظر و رأیی داده‌ام. بدانید حقوق نمایندگی از حقوق خیلی از ارگان‌ها پایین‌تر است و کفاف خرج روزانه نماینده را ندارد. اگر حسین‌زاده غیر از چیزی که در شفافیت ارائه کرده، روزی یک متر زمین را به دست آورد، بدانید از راه غیرقانونی به دست آورده است. امیدواریم طرح شفافیت به زودی در مجلس مطرح شود و رأی بیاورد.»

آفتاب لارستان: ارتقای دانشکده علوم پزشکی لار؟

اما شاید یکی از چالش‌برانگیزترین سوالات این نشست خبری را زینب دلام، خبرنگار سایت آفتاب لارستان پرسید: بحث ارتقای دانشکده‌های علوم پزشکی لار و گراش.

به گزارش سایت آفتاب لارستان، خبرنگار این سایت از نماینده پرسید: «موضِع جنابعالی درباره ارتقای دانشکده‌های علوم پزشکی لار یا گراش دقیقا چیست؟ می‌دانیم که بر اساس شاخص‌ها، علوم پزشکی لارستان رتبه بالاتری دارد، اما ازسوی دیگر زادگاه شما گراش است و اهالی گراش این توقع را از شما دارند تا این اقدام را انجام دهید. این دوگانگی را چطور رفع خواهید کرد؟»

حسین‌زاده در ابتدای جوابش اشاره کرد که شرط ارتقای دانشکده به دانشگاه، استان شدن است. پس از این نیز به بازگویی «درد دل» پرداخت. او گفت: «درخصوص ارتقای دانشکده پیشنهاد می‌کنم قوانین را مطالعه کنیم. بله من قبول دارم که در بیش از ۹۰ درصد آیتم‌ها لار بالاتر است، اما در قانون آمده که با استان شدن می‌شود دانشکده‌ای ارتقا پیدا کند.»

حسین‌زاده افزود: «لار ۵ بیمارستان و حدود ۱۲ شبکه بهداشت و ۱۵ مرکز جامع سلامت دارد. یک سر و گردن از دانشکده علوم پزشکی گراش بالاتر است. این صداها سیو و ضبط می‌شود.»

او سپس به آنچه عامل عدم پیشرفت منطقه می‌داند اشاره کرد: «اما خوب شد این سوال را پرسیدید برای اینکه حقانیت نماینده اثبات شود. بیش از دو هفته در فضای مجازی و روزنامه‌ها متاسفانه علیه نماینده جبهه‌گیری کردند که دارد تلاش می‌کند تا دانشکده زادگاه خود را ارتقا دهد. اگر بخواهم پاسخ دهم که هر روز کارشان همین است و دیدشان تنگ است. آفت عدم پیشرفت منطقه جنوب فارس همین «دیده‌تنگی» است. ما ادعا داریم که بندر لنگه و بستک، لامرد، مهر، گله‌دار و حتی ابوموسی جزو ما بوده؛ خب چرا از ما جدا شدند؟ چرا تفکرات ما فرامنطقه‌ای و بزرگ نیست؟!»

حسین‌زاده از فضاسازی‌ها علیه نماینده گلایه‌مند است: «من اهل قسم خوردن نیستم اما بروید بپرسید من برای دانشکده گراش نه نامه زده‌ام و نه صحبتی کرده‌ام. به چه حقی فضای مجازی و عمومی جامعه را مسموم می‌کنند؟ مردم لار، مردمی نجیب و شریف و بزرگ هستند و آیت اللهی‌ها و شهید عفیفه‌ها را دارند. من با مردم لار مشکلی ندارم اما بعضا مسئولانی که شاید همین‌ها باعث عقب افتادن شهر لار بوده‌اند می‌آیند و این مسائل را مطرح می‌کنند. همین چند روز پیش یکی زنگ زد و گفت می‌خواهم حلالم کنید. این را دقت کنید! گفت «ما می‌دانیم که شما فکر فرامنطقه‌ای دارید؛ آدمی هستید که کشورهای دنیا را دیده و ذهنی باز دارید و می‌دانیم [که برای علوم پزشکی گراش] نامه نزده‌اید و می‌دانیم که به مسائل چالشی وارد نمی‌شوید اما عمدا مطرح کردیم تا تلنگری باشد که در آینده به این فکر نیفتید!» این عین بی‌انصافی‌ست. من همیشه می‌گویم انتظار تشکر ندارم ولی نباید ناشکری شود. یک نماینده‌ای مبلغی را به شهرش تخصیص می‌دهد و در فضای مجازی پدر نماینده خودمان را در می‌آوریم. شما مثلا آشنا نیستید و نفوذ ندارید و پیگیر نیستید اما وقتی ۴۰۰ میلیارد تومان جذب می‌شود یا پروژه ۴هزار میلیارد تومانی جذب کرده‌ایم اشاره به آن نمی‌شود. این طور مسائل برای من سخت است.»

او در نهایت به لزوم همدلی اشاره کرد و گفت: «بیایید دست به دست هم دهیم. من همزبانی را قبول ندارم و می‌گویم همدلی. همدلی از همزبانی بهتر است. همدل و هم‌قدم برویم جلو. طبق یک حدیث اگر نور به دورترین حوزه انتخابیه نتابی همسایه روشنش می‌کند! برای چی ما محروم کرده‌ایم بقیه را؟! ببینیم واقعا. ظلم دارد می‌شود و ظلم شده است. بیلان و آمار هست. شاید در چهار شهرستان مشکلات زیرساختی باشد اما بروید روستاها؛ آدم قلبش به درد می‌آید. می‌رویم روستاها اینترنت را پیگیری می‌کنیم، معلم روستا می گوید بعدش «تبلت» چی می‌شود برای آموزش؟! می‌رویم در روستاها و می‌بینیم چند سر عایله یک کاسه گذاشته‌اند وسط و نان خشک در آب می‌زنند و می‌خوردند. آدم گریه‌اش می‌گیرد.»

حسین‌زاده در انتها گفت: «اینها تبلیغ نیست و تازه اول مجلس است. من اگر بخواهم تبلیغ کنم باید سال آخر این حرف‌ها را بزنم. پس ما آمده‌ایم کار کنیم و نمی‌دانم این را با چه زبانی بگوییم.»

 

رسانه‌های دیگر: از مبارزه با فساد تا بودجه ۱۴۰۰

با این که زمان زیادی از شروع نشست گذشته بود، اما خبرنگاران رسانه‌های حوزه انتخابیه سوالات متنوعی در سطح ملی و منطقه‌ای از نماینده پرسیدند.

ابراهیم احمدی، سردبیر اوز امروز، در مورد برنامه مجلس برای مبارزه با فساد و پیشگیری از اختلاس‌ها و … پرسید. نماینده پاسخ داد: «طرح مبارزه با فساد در مجلس مطرح شده است. در بحث تحقیق و تفحص، قوه قضاییه هم ورود کرده است.» احمدی در سوال دیگری، لزوم حمایت از خیرین را مطرح کرد و گفت: «در بحث بودجه هم پیشرفت‌ها زیاد محسوس نیست. آیا نمی‌شود طرحی تصویب شود که اگر خیرین وارد شدند، دولت هم کمک کند؟»

در پاسخ به این سوال نیز حسین‌زاده به طرحی که برای حمایت از خیرین تقدیم مجلس کرده است اشاره کرد و گفت: «ما طرحی به مجلس داده‌ایم که اگر قرار است طرحی با کمک خیرین و دولت انجام شود، ابتدا دولت تعهداتش را در طرح انجام بدهد، و بعد خیرین وارد شوند.»

حمید جهان، خبرنگار ایرنا در لارستان، درباره بودجه سال ۱۴۰۰ پرسید: «آیا ارزیابی شما این است که کلیات بودجه در مجلس به تصویب می‌رسد؟ چند تا مزیت و شاخصه‌های مثبتی که در بودجه ۱۴۰۰ هست، را بیان کنید.»

نماینده در پاسخ گفت: «سوال شما کلی بود و یک جلسه جداگاه را می‌طلبد. این لایحه بودجه هفته بعد در صحن علنی چکش کاری می‌شود و امیدوارم عاقلانه بسته شود چون بودجه نرمالی نیست.»

امید کریم‌خوشنود، خبرنگار خبر بنارویه نیز از درباره اقدامات مجلس در خصوص بهبود وضعیت معیشت مردم پرسید: «متاسفانه درباره مجلس یازدهم فکر می‌کردیم مجلس انقلابی است و وضعیت تغییر می‌کند، اما در مساله اقتصاد همه چیز بدتر هم شد. شما به عنوان یک نماینده از این مجلس چطور حمایت می‌کنید؟»

پاسخ حسین‌زاده اینگونه بود: «در خصوص مجلس انقلابی و بحث معیشت مردم، این دو مساله جداگانه است. به گفته مقام معظم رهبری، این یکی از قوی‌ترین مجالس است. اگر بعضا تندروی‌هایی می‌شود، ما مخالف توهین هستیم. مجلس جای دغدغه و قانون است. با کمال احترام باید کار کرد. اما در خصوص وضعیت معیشت، همین اواخر رییس مجلس بسته‌ی معیشت مردمی را معرفی کرد که محورهای زیادی هم داشت. در بحث قیمت‌گذاری و نظارت بر قیمت، این از وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت است. اما وقتی رییس جمهوری در فکر مردم نیست، ما چطور می‌توانیم؟ وزارتخانه‌ای که ۷۰ درصد وضعیت معیشت مردم دست آن است. وزیرش دیر معرفی می‌شود.»

 

پایان ماراتن چهارساعته

اولین نشست خبری نماینده جوان مردم جنوب فارس نزدیک به چهار ساعت به طول انجامید تا نشان دهد مهندس حسین‌زاده و تیمش نسبت به عملکرد شش‌ماهه خود آنقدر رضایت دارند که تمایل داشته باشند آن را بازگو و از آن دفاع کنند. وعده‌ی محمودی، مسئول دفتر نماینده در تهران، درباره‌ی برگزاری این نشست‌ها در هر شش ماه، این امیدواری را به وجود می‌آورد که این پاسخگویی در دوره‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

 

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
کد امنیتی:   
مجله خبری فیشور
اب و هوای  اوز
اوز امروز
عصر ایران
رقص گل
پایگاه خبری صحبت نیوز