تاریخ: 09 فروردين 1403 - 18 رمضان 1445 - 2024 March 28
کد خبر: 55
تاریخ انتشار: 1 دي 1399 - 19:46:07
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
عکس های قدیمی
زمان انچنان در گذر است که خیلی ها متوجه گذر شتابناک ان نیستیم .گاهی عکسی خاطره ای و نوشته ای ما را به ان گذشته دور می برد تا بیاد اوریم چه زود گذشت .  امید که خوب گذشته باشد .
عکسی که ملاحظه میکنید تاکنون من ندیدم جایی منتشر شده باشد .این عکس مربوط به سالهای 1335-1336 خورشیدی است که سال تحصیلی تعدادی از دانش اموزان در دبیرستان هوشیار اوز است .به غیر از دو نفر بقیه دانش اموزان اوزی هستند .
عکاس ان عبدالحسین تیمناک و مدیر و رئیس دبیرستان غلامحسین تیمناک بوده است . 


دبیرستان هوشیار اوز سال تحصیلی 1335-1336 
 
 
ایستاده از سمت راست : محمدعلی غیاثپور / محمد محمودی / ایرج سیفایی / هدایت الله نامی / محمد رسول شریفی / امین سیفایی / ایزد نگهدار (از اقوام تیمناک )/ محمد شریف کرامتی / محمد شریف زارعی / ابولقاسم اهنگ 
نشسته از راست : محمد شریف سیفایی / طهمورث سپهی فسایی 
 
 
در این عکس اکثر دانش اموزان دبیرستان با لباس فرم دیده میشوند و چند نفر کراوات زده اند . بر اساس تحقیق در این سال این معلمان در ان دوره معلم این دانش اموزان بوده اند : صدیق پیرزاد / سلیمان حشمتی شیرازی / محمد امین کمالی (معلم و ناظم دبیرستان )/  محمد زارع نیریزی / مهدی زارع تیریزی /
 
چه انان که دانش اموز بودند و در عکس دیده می شوند چه انان که معلم بودند و چه عکاس ؛ تعداد کمی از انان در قید حیات هستند  ادمی می اید و یک روز می رود و گاه جز نامی هم از او باقی نمی ماند چه بهتر که نامی که از او می ماند به نیکی و خوبی باشد . 
 
سعی شده تا اسامی با دقت و تحقیق باشد اما اگر در این مطلب و اسامی اشتباهی دیدید انرا یاداوری کنید. 
و خواهشمندم اگر قصد استفاده از عکس را دارید منبع انرا ذکر کنید .  

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
کد امنیتی:   
مجله خبری فیشور
اب و هوای  اوز
اوز امروز
عصر ایران
رقص گل
پایگاه خبری صحبت نیوز