تاریخ: 31 فروردين 1403 - 10 شوال 1445 - 2024 April 19
کد خبر: 217
تاریخ انتشار: 17 شهريور 1400 - 23:49:58
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
استانداران
فرهاد ابراهیم پور / در خبرها ازصبح پنج شنبه بر انتصاب اقای محمد هادی ایمانیه بعنوان استاندار فارس به چشم می خورد هرچند خبرهای اولیه بر گمانه زنی بود اما خبرگزاری تابناک طی گزارشی با تائید سه نفر برای استانهای سیستان و بلوچستان – استان خوزستان و استان فارس مهر تائید زد .
 


مردم شهرستانهای اوز و لار وگراش و خنج که در نزدیکی هم بسر می برند پیگیر امر بودند تا تحولات بعدی که معمولا شامل فرمانداری ها و بخشداری ها نیز می شود رصد کنند .اینکه استاندار جدید چه کسانی برای مدیریت های زیر مجموعه خود در شهرستان ها برمی گزیند می تواند به تدبیر و کارایی و توانایی ایشان در گزینش ها محک بخورد .
ایا افراد موجود در سمت ها های خود ابقا می شوند یا نه. یا اینکه انچنان که در دولت سیزدهم رقم خورده است انتصاب ها و انتخاب ها از همان زاویه و دید ادامه پیدا خواهد کرد .
 
مردم شهرستان اوز که شهرستانی نو پا است انتظارات زیادی دارند تا عقب ماندگی سالیان درازی که از عدم ارتقا شامل حال مردم شده است جبران گردد و مسیر توسعه با جدیدیت بیشتری هموارشود. فرمانداران نقش مهمی در این تحول و گزینش بخشدارها و تعامل با نهادها و مردم دارند. انهایی که مردمی و با علاقمندی و دلسوزی کار را پیش ببرند و وارد جرگه لابی گری نشوند و نیازهای اساسی شهر و شهرستان مد نظر داشته باشند چنین توانایی را خواهند داشت .مطمئنا اولین گام های استاندار جدید در این عزل و نصب ها بزودی خود را نشان خواهد داد وشاهد تغئیراتی خواهیم بود . امید که همه تغئیرات به نفع مردم شهرستان و منطقه و استان باشد  

دکتر ایمانیه فارغ التحصيل از: دانشگاه kings college لندن (1380)می باشد و سوابق پزشکی او و نیز حضور ایشان در هئیت های علمی و بهداشتی  در استان فارس و کشور قابل توجه است ایشان ضمنا رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز می‌باشد

این خبر در زمانی درج می شود که پایگاه خبری استانداری فارس هنوز خبری از استانداری ایشان منتشر نکرده است
اما خبرگزاری تابناک از تائید ایشان نام برده اند / کد خبر: ۱۰۷۵۱۳۴   تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۶/۱۸
 
https://www.tabnak.ir/fa/search?query=%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1+%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3
 

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
کد امنیتی:   
مجله خبری فیشور
اب و هوای  اوز
اوز امروز
عصر ایران
رقص گل
پایگاه خبری صحبت نیوز