تاریخ: 07 ارديبهشت 1403 - 17 شوال 1445 - 2024 April 26
کد خبر: 164
تاریخ انتشار: 18 خرداد 1400 - 23:17:36
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
فردا شروع تبلیغات نامزدهای شوراست
بر اساس اطلاعیه فرمانداری شهرستان اوز از ساعت 8 صبح روز پنج شنبه 20 خرداد 1400 نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر اوز می توانند بمدت یک هفته تبلیغات خودرا در سطح شهر و فضای مجازی قانون مند داشته باشند . 
 
در این دوره که نسبت به دوره های قبل تعداد کمتری کاندیدای شهرمان ثبت نام کردند و از ان تعداد باز چند نفر نیز احراز صلاحیت نشدند  این دوره با حضور 11 نفر به رقابت انتخاباتی می روند
 
 مشکلات بسیاری که زندگی مردم را سخت در برگرفته است و نیز حضور مرگبار کرونا  در این یکسال و نیم که بر این مشکلات افزوده است شور و شوق انتخابی را کمتر کرده است و این مشکل سراسری است .
 
اما امید به بهبود و راهکار برای داشتن افرادی خوب برای شورای شهرمان در 4 سال اینده می تواند اقشاری از جامعه را به انتخاب و انتخابات بکشاند . 
 
شهرستان اوز شهرستانی نوپا و تازه تاسیس است احتیاج به سرعت بیشتری در توسعه و ابادانی دارد و این کار جدا از نهادهای دولتی که موظف به کارهایی در این راستا هستند وجود یک شورای مردمی هماهنگ و دلسوز که فارغ از اشتباهات گذشته باشد می تواند در این پیشبرد کمک شایانی به شهرمان بنماید و برای همین منظور مردم باید در تعئین سرنوشت خودشان که رای برای انتخابات شورا  یکی از انهاست دخالت کنند و افرادی را برگزینند که سالم و صادق و مردمی هستند تا در 4 سال اینده بتوانند با همیاری و همفکری  باری از روی دوش مردم بردارند و حداقل در مسایل شهری فعالیت بهتری داشته ؛ فراتر رویم و ابادی و پیشرفت داشته باشیم  . 
 
متاسفانه طی چند روز گذشته انچه به حاشیه رانده شد و کمتر در مطبوعات و محافل راجع به ان صحبت می شود موضوع شوراهای شهر است و زوم جناح هایی بر روی انتخابات ریاست جمهوری است . چرا ؟
 
 و باز متاسفانه در این عرصه هم مثل سالهای قبل نیست و فعلا فقط ستاد یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در شهر اوز است انگار که کاندیدای دیگری وجود ندارد این برای جامعه ای که با مشکلات متعددی روبروست و دیگر صداها شنیده نمی شود اصلا مشارکت اور نیست .
 
 تبلیغات نامزدهای این دوره شهرمان که از فردا شروع می شود امید است  بتواند شور حضور مردم برای رای به کاندیداهای اصلح شهرمان را فراهم اورد . بی تفاوتی نسبت به سرنوشت شهرمان زیبنده مردم با فرهنگ شهر اوز نیست .
 



 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
کد امنیتی:   
مجله خبری فیشور
اب و هوای  اوز
اوز امروز
عصر ایران
رقص گل
پایگاه خبری صحبت نیوز