تاریخ: 08 ارديبهشت 1403 - 18 شوال 1445 - 2024 April 26
کد خبر: 168
تاریخ انتشار: 26 خرداد 1400 - 23:05:36
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
انتخابات
فردا چندین انتخابات در کشور برگزار می شود انتخابات مجلس خبرگان در بعضی نقاط . انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شهر و روستا . در فضای انتخاباتی اوز فقط یک ستاد اقای رئیسی با چندین عنوان وجود داشت و از بین بقیه کاندیداهای ریاست جمهوری نیز فقط سه بنر از اقای همتی  در چند نقطه شهر نصب شده بود و ستادی نداشت . 
اما 11 کاندیدای شورای شهر اوز فعالیت داشتند که بعضی از انها ستاد پر رونق و فعال و مجهزی داشتند و رفت و امد مردم هم در انجاها مشهود بود  و برای مردم از برنامه و اهداف خود حرف می زدند و به سوالات همشهریان نیز پاسخ می گفتند و بعضی ها ستاد نزدند .
اینکه فردا روز جمعه همشهریان به کدام یک از این 11 نفر رای خواهند داد مطمئنا انتخاب خوب و درست مردم   در سرنوشت و اتیه شهر می تواند موثر باشد . کارامدی؛  تجربه و دانش روز و اتحاد و اتفاق صالح و پاک بودن برای مردم و شهرمان شاخص های مهمی در این انتخاب افراد صالح از بین کاندیداهای شهرمان  است . 
 
در  انتخابات شورای شهر  مراقب فریب و تزویر و نیز تقلب کاران باشید .بارها در انتخابات گذشته در شهرهای کشور مشاهده شده است که افرادی سعی می کنند در روز رای گیری از قوانین صحیحی که برای رای دادن وجود دارد پا را فراتر نهاده و دست به تخریب بزنند یا در کوچه پس کوچه ها بایستند و افراد را اغفال کنند  یا انکه با شناسنامه های تقلبی وارد حوزه ها شوند  یا اینکه در صفوف رای دهندگان رخنه کنند و برای فرد یا افراد خاصی تبلیغ کنند   . همه اینها تخلف محسوب می شود و این افراد مجرم شناخته می شوند و قانون در این باره صراحت دارد  و مجریان و ناظران انتخاباتی که در همه حوزه های رای گیری هستند مراقب خواهند بود . 
امید است مردم شهرمان برای اینکه شورایی قوی و متحد و با ارده و فهیم و درستکار داشته باشیم انتخاب خوبی داشته باشند . 
شهرستان نوپای اوز احتیاج به حرکت بیشتر و توسعه فراگیر با شورایی متحد و توانا دارد . هر فرد از احاد مردم در این سرنوشت دخیل هستیم وظیفه شهروندی ما در این عرصه بسیار مهم است . 
 
ضمنا وزارت کشور در اطلاعیه ای که صادر کرده است بر الزامی بودن و همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی یا شماره کارت ملی تاکید نموده است . 
 



 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
کد امنیتی:   
مجله خبری فیشور
اب و هوای  اوز
اوز امروز
عصر ایران
رقص گل
پایگاه خبری صحبت نیوز